Narzędzia promocji strony w internecie – czym są i jak działają?

0
1806

Promocja marketingowa w sieci to dziś podstawa działalności niemalże każdej firmy. Internet to potężne narzędzie, nie sposób go nie wykorzystywać do swoich celów. Jednak, aby dobrze korzystać z SEO, SEM czy pozycjonowania, należy najpierw wiedzieć czym one są.

Marketingowe narzędzia promocyjne

            W marketingu internetowym korzysta się obecnie z wielu narzędzi i skryptów, które mają za zadanie poprawić widoczność strony w przestrzeni sieciowej, przede wszystkim w obrębie wyszukiwarek, takich jak Google czy Bing. Szkolenie SEO w Fabryce Marketingu lub innym domu mediowym, jest na porządku dziennym, jeśli chodzi o firmy świadomie zarządzane. Jednak nie zawsze wiemy czym w rzeczywistości jest SEO i jakie są różnice między nim a SEM.

Czym jest SEO, czym jest SEM?

            SEO, czyli Search Engine Optimization, jest sposobem na stworzenie optymalnej strony pod kątem zawartości, która lepiej będzie dopasowywała się do wstukiwanych w wyszukiwarkę haseł. Działania z zakresu SEO opierają się więc na optymalizacji strony w warstwie tekstowej lub jej dostosowanie w strukturze i kodzie. Na SEM, czyli Search Engine Marketing składa się właśnie SEO oraz działania określane jako PPC, czyli Pay Per Click. Są to działania płatne za kliknięcie w link, które pozwalają na zorganizowanie szybkiej kampanii i dostosowanie jej do klientów.

Pozycjonowanie a SEO

            Pozycjonowanie, które często wykorzystuje się w literaturze jako zamiennik SEO, nie jest nim w rzeczywistości. Szkolenie SEO w Fabryce Marketingu, lub innej firmie, pozwoli na dostrzeżenie różnicy. SEO zawiera się w pozycjonowaniu strony, jednak do tego rodzaju zabiegów należy dorzucić jeszcze kilka innych sposobów promocji, jak np. link building, analityka internetowa czy wspomniany już content marketing.

            Pozycjonowanie strony, jej optymalizacja oraz budowanie treści wymagają pewnych zabiegów, które stają się podstawą działania skutecznego domu mediowego, w trosce o wyniki sprzedażowe danej firmy.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here